تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:, | 21:46 | نویسنده : Â♏ĪR

MrBean

در بازی رسمی مستربین به نام Mr Bean – Around the World به او کمک کنید تا از چنگال صاحب‌خانه خود فرار کند. چمدان خود را بردارید و عروسک خرسی مستربین به نام تدی را نیز فراموش نکنید، زمان یک مسابقه هیجان‌انگیز در سراسر دنیا فرا رسیده است!

مستربین یک بار دیگر صاحب‌خانه خود را به طوری بسیار بد عصبانی کرده که می‌خواهد او را تا دورترین نقاط دنیا نیز تعقیب کند! آیا می‌توانید قبل از اینکه به شما برسد خود را به فرودگاه برسانید؟

در سراسر دنیا از ایالات متحده امریکا تا هند، انگلستان تا استرالیا به سفر بپردازید. خود را به پرواز برسانید و در ۱۰ مرحله در ۶ کشور مختلف بازی کنید، که هریک دارای موانع و چالش‌های منحصربه‌فردی می‌باشند!

بدوید، بپرید و لوبیاهای طلایی را جمع‌آوری کنید تا در هر مرحله پیشروی بیشتری داشته باشید. در مسیر دردسر ایجاد کنید تا باعث کند شدن خانم صاحبخانه شود، و یا بر روی اتومبیل خود سوار شوید و شتاب بگیرید!

اوه نه! مستربین عروسک تدی را در سفرش گم کرده است. آیا می‌توانید به او کمک کنید در هر کشور او را پیدا کند؟ این دستاورد و تعداد زیادی دستاورد دیگر را آزاد کنید تا همه تمبرها را در گذرنامه خود داشته باشید!

از دو حالت بازی مختلف لذت ببرید! در حالت بی‌پایان تا بیشترین مدت از خانم صاحبخانه فرار کنید و در جدول امتیازات بالا بروید.

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر 
حجم : 43.23 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:, | 21:42 | نویسنده : Â♏ĪR

Zomie

در سال ۲۰۳۶ میلادی، یک سرم حاوی مواد ژنتیکی انسان را به زامبی‌ها تبدیل کرده است. یک شیطان جدید، به نام پاپا رنگین کمان نامیرایان را کنترل می‌کند تا از آن‌ها برای مبارزه علیه انسان‌ها استفاده نموده و بشر را نابود کند.

در بازی Zombie Deathmatch مأموریت شما این است که با استفاده از سلاح‌های استخوان خرد کن تیم زامبی جنگجوی خود را ساخته و در لیگ‌های مبارزه‌ای مخوف به نبرد بپردازید سه کلاس مختلف از زامبی‌های دارای مهارت‌ها، نیرو، حمله و چابکی منحصربه‌فرد را جمع‌آوری کنید تا به وسیله آن‌ها بتوانید رقیبان قدرتمند را شکست دهید.

آیا برای آزاد کردن استراتژی پیروزی خود آماده‌اید؟ ارتش زامبی‌های خود را بسازید و داستانی جذاب را تجربه کنید تا به پایان رسیده و انسان‌ها را نجات دهید.

ویژگی‌ها:

فهرستی از زامبی‌های مبارز را کشف کنید. با استفاده از مترسک، دلقک، هانیبال، سنگ قبر و دیگر مبارزان در ضرب و شتم‌های جمجمه خرد کن شرکت کنید

کلاس‌های وحشی، خرد کن و شکارچی را در تیم زامبی مبارز خود با یکدیگر ترکیب کنید تا به پیروزی دست پیدا کنید

از میان سلاح‌های استخوان خرد کن انتخاب کنید تا به وسیله آن‌ها هر رقیبی را از هم بدرید و برای تاب آوردن در برابر ضربات سهمگین از سپرهای قدرتمند استفاده کنید

در چهار لیگ مبارزه‌ای خشن شرکت کنید و غول‌های زامبی نیرومند را شکست دهید تا به قهرمان نهایی تبدیل شوید

این بازی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده است

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر 
حجم : 43.09 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیمدانلود دیتا با حجم 95.07 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

برچسب‌ها: