تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, | 20:8 | نویسنده : Â♏ĪR

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 دی 1393برچسب:, | 18:44 | نویسنده : Â♏ĪR

 

Hellish Neighboew Year789

Hellish Neighbours : New Year v.1.0.5

 
 
Rating: 4.8/5 (5 votes cast)
تعداد بازديد: 455
افزودن به علاقه مندی
موضوع : بازی , فکری , پیشنهادی

 

 Hellish-Neighboor

Hellish Neighbours : New Year یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای سیستم های ویندوزی بوده که اکنون سازنده این بازی تصمیم گرفت نسخه اندرویدی آن را نیز منتشر سازد . این بازی همان همسایه جهنمی در کامپیوتر است . آیا از همسایه خود ناراضی هستید ؟ آیا همسایه شما با صدای بسیار بلند به موسیقی گوش فرا می دهد ؟ آیا او نمی گذارد که شما بخوابید ؟ اکنون وقت انتقام فرا رسیده است . وقت آن رسیده که از همسایه خود انتقام بگیرید و او را شکنجه کنید . اجازه ندهید که او به راحتی بخوابد و او را مورد آزار و اذیت قرار دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی بازی

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر 
حجم : 43.53 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 دی 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : Â♏ĪR

 

81tfI7M7GuL

Oddworld: Stranger’s Wrath v1.0.5 + data

 
 
Rating: 4.0/5 (2 votes cast)
تعداد بازديد: 2,140
افزودن به علاقه مندی

 

Oddworld

Oddworld: Stranger’s Wrath یک بازی اکشن ماجراجویانه زیبا است که یک تجربه‌ بازی فوق‌العاده را به شما ارائه می‌دهد که تاکنون نظیر آن را ندیده‌اید. در این بازی شما نقش یک غریبه را بازی می‌کنید که برای نجات مردم سرزمین مودس از محاصره قانون‌شکنان وارد عمل می‌شود. از گرافیک شگفت‌انگیز بازی لذت ببرید.

ویژگی‌ها:

در شهرهای مسکونی، جنگل‌های سرسبز و تأسیسات عظیم صنعتی به کاوش بپردازید

ترکیب عالی سبک‌های تیراندازی اول شخص و پلتفرمر سوم شخص

برای بدست آوردن مهمات در محیط به کاوش بپردازید


پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر 

دانلود فایل نصبی نسخه Adrenoدانلود دیتا نسخه Adreno با حجم 652.04 مگابایتدانلود فایل نصبی نسخه PowerVRدانلود دیتا نسخه PowerVR با حجم 682.36 مگابایتدانلود فایل نصبی نسخه Tegra و Maliدانلود دیتا نسخه Tegra و Mali با حجم 652.80 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

حجم خارج از حالت فشرده تقریبا 1.1 گیگابایت می باشد .

توجه : برای اجرای این بازی به حداقل CPU دو هسته ای 1.2GHz و نیز یکی از GPU های Adreno 220 ، Tegra 3 ، Mali 400-MP ، Intel Baytrail یا Vivante GC1000 نیاز خواهید داشت .

در صورتی که نمی دانید کدام نسخه مناسب گوشی یا تبلت شماست از نرم افزار OpenGL Extensions Viewer کمک بگیرید .

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 دی 1393برچسب:, | 18:42 | نویسنده : Â♏ĪR

 

18

جی اس ام آریا - وبسایت‌ های کره‌ای با تایید معرفی جی‌ فلکس ۲ در CES 2015، بخشی از مشخصات فنی مربوط به این گوشی‌ هوشمند را نیز ارائه کرده‌اند. این در حالی است که اخیرا کمپانی کوالکام تصویر یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ را منتشر کرده بود که مشابه طراحی گوشی های ال جی بود.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت‌های کره‌ای، جی‌ فلکس ۲ از تراشه‌ ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد و از شبکه‌ های مخابراتی LTE-A نیز پشتیبانی خواهد کرد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، صفحه‌ نمایش مورد استفاده در نسل جدید جی‌فلکس کوچک‌تر از نمونه‌های پیشین خواهد بود، حال آنکه وبسایت‌ های کره‌ای هیچ‌ یک از این موارد را تایید نکرده‌اند. جی‌ فلکس با صفحه‌ نمایش ۶ اینچی و وضوح اچ‌ دی روانه‌ بازار شد، از این‌ رو انتظار می‌رود در جی‌ فلکس ۲ شاهد صفحه‌ نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌ دی باشیم.

همچون نسل پیشین، جی‌ فلکس ۲ نیز می‌تواند به‌ همراه قاب پشتی ترمیم شونده روانه‌ بازار شود. CES 2015 از هفته‌ آینده در لاس‌وگاس آمریکا آغاز خواهد شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 دی 1393برچسب:, | 18:39 | نویسنده : Â♏ĪR

 

Pilot Brothers 2789

Pilot Brothers 2 (Full) v1.0.3 + data

 
 
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
تعداد بازديد: 20
افزودن به علاقه مندی

 

 Pilot-2

Pilot Brothers 2 یک بازی ماجراجویی و فانتزی برای سیستم عامل اندروید بوده که تا به اکنون نسخه اول آن منتشر شده و اکنون نسخه دوم و سوم آن نیز در گوگل پلی انتشار یافته که اکنون تصمیم داریم دومین نسخه آن را برای شما عزیزان منتشر کنیم . در نسخه دوم این بازی دو کارآگاه وجود داشته که این دو نفر بایستی در جهان پهناور به کاوش پرداخته و مراحل را به انجام برسانند . با استفاده از راه آهن به مناطق مختلف سفر کرده و به سپس به برادران خلبان کمک کنید تا بتوانند از رودخانه عبور نمایند . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و آرسنیک  ها را برای همیشه نجات دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهینه سازی کامل بازی

پیشرفت های جزئی

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر 
حجم : 37.75 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیمدانلود دیتا با حجم 45.69 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

برچسب‌ها: