تاريخ : شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 14:58 | نویسنده : Â♏ĪR

Tatoo-my-photo

آیا دوست دارید روی بدن خود خال کوبی کنید ؟ آیا تمایل دارید دست های خود را خالکوبی کنید ؟ پس حتما  Tattoo my Photo را امتحان کنید. این برنامه به شما عزیزان اجازه می دهد تا به راحتی بر روی تصاویر خود تاتو ایجاد کرده و به راحتی عکس های خود را خالکوبی نمایید. همین حالا از خودتان عکس بگیرید و سپس بدن خود را خالکوبی نمایید. اگر بخواهید می توانید از گالری یک عکس انتخاب کرده و سپس تاتو روی عکس را آغاز نمایید. رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است.

ویژگی های اصلی:

خالکوبی روی تصاویر و تاتوی بدن

رابط کاربری زیبا و شیک

انتخاب عکس از گالری

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر 
حجم : 25.78 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 14:55 | نویسنده : Â♏ĪR

Score!-World-Goal

تجربه هیجان انگیزی از فوتبال را با بازی Score! World Goals در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! برای این کار تنها کافی است تیم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز کنید . وجود انیمیشن های جذاب و فانتزی ، به روز رسانی هفتگی ، موسیقی متن هیجان انگیز و وجود هوش مصنوعی قدرتمند از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . دقت داشته باشید که قبل از برگذاری مسابقات قادر خواهید بود تا حالت تمرین را انتخاب نموده و فوتبال خود را تقویت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و البته گیم پلی متفاوت آن که می بایست ضربات ایستگاهی را با کشیدن مسیر حرکت توسط انگشت تان مشخص نمایید شما را به خود معتاد خواهد نمود .

تغییرات نسخه ۲٫۷۲ :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر 
حجم : 47.48 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیم

 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 تير 1394برچسب:, | 14:50 | نویسنده : Â♏ĪR

z2

WAR :Indo-Pak Clash Alert نمایشگر جنگ پاکستان و هند بوده که شما باید یک مکان را به وحشت و ویرانی تبدیل نمایید. این جنگ نمایشگر صحنه های جنگ سال ۱۹۶۵  می باشد. جنگنده های خود را به سرزمین های دشمنان ارسال کرده و دشمنان خود را برای همیشه نابود نمایید. حالت های مختلفی در این بازی عرضه شده که می توانید این حالت ها را انتخاب نمایید. برای نابود کردن دشمنان می توانید از سلاح های فانتزی و گسترده نیز استفاده نمایید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید

 

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و بسیار جذاب

ارسال جنگنده ها به زمین دشمنان

رسیدن به موفقیت کامل در بازی

نابود کردن سربازان دشمن

ارائه با حالت های مختلف

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر 
حجم : 19.41 مگابایت 

دانلود نسخه اصلیدانلود نسخه نامحدوددانلود دیتا با حجم 106.18 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

برچسب‌ها: